بهترین هتل قشم رو به دریا


بهترین هتل قشم رو به دریا

بهترین هتل قشم رو به دریا

نکات مهم در رزرو هتل قشم

زمانی که قصد رزرو هتل قشم را دارید بهتر است بنابر هدف سفر و معیارهای مورد نظر خود از بین هتل های قشم، هتل مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر هدف شما خرید و بازارگردی در قشم است، انتخاب و رزرو هتل قشم درگهان گزینه مناسب تری خواهد بود. در حالیکه برای گشت و گذار در قشم و بازدید از جاهای دیدنی قشم بهتر است موقعیت مکانی هتل و دسترسی آن به جاذبه ها را بررسی کنید.

بهترین هتل قشم

بهترین هتل قشم را می‌توانید با بررسی نظرات مهمانان قبلی، موقعیت و امکانات هتل و تنوع اتاق‌ها و چشم انداز آن انتخاب نمایید. بهترین هتل قشم رو به دریا را میتوان هتل ساحل طلایی قشم، هتل ریحان و هتل خلیج فارس دانست. هتل بوتیک آتامان با معماری و دکوراسیون زیبایی که دارد، یکی دیگر از بهترین هتل های قشم به شمار می‌رود. به طور کلی هتل های قشم از تنوع بالایی برخوردارند افراد با سلایق و بودجه های مختلف می‌توانند هتل مورد نظر خود را رزرو نمایند.

هتل های درگهان قشم

درگهان به عنوان بخشی از جزیره قشم با تعداد زیادی از مراکز خرید و بازارهای متنوع بسیار مورد توجه گردشگران جزیره قرار دارد. بنابراین بسیاری از مسافران به دنبال رزرو هتل در درگهان قشم هستند. از جمله گزینه های مناسب در بین هتل های درگهان قشم میتوان به رزرو هتل سینگو قشم، هتل پرشین گلف درگهان، هتل آلاله ۲، هتل بزرگ شهریار و هتل نخل هنگام اشاره کرد.

هتل آپارتمان ارزان در قشم

اگر به دنبال سفری اقتصادی و ارزان به قشم هستید، برای انتخاب محل اقامت خود می‌توانید هتل آپارتمان های ارزان قشم را رزرو نمایید. اگرچه ممکن است هتل آپارتمان های قشم نسبت به هتل های لوکس قشم امکانات کمتری داشته باشند. هتل آپارتمان های ارزان قشم مانند هتل آپارتمان آدینه قشم، هتل آپارتمان پلاس قشم و هتل آپارتمان آرش قشم گزینه‌های مناسبی برای رزرو هتل ارزان در قشم هستند. اکثر هتل آپارتمانها همانند خانه ها امکانات کاملی دارند و امکان پخت و پز دارند همانند هتل پلاس قشم

رزرو هتل قشم با تخفیف چگونه امکان پذیر است؟

رزرو هتل های قشم با تخفیف های همیشگی در سایت تورقشم امکان پذیر است؛ چرا که سایت ما به سبب سابقه بالا در زمینه رزرواسیون آنلاین و همکاری بلندمدت با تمام هتل های ایران، توانسته است قیمت رزرو هتل قشم را با تخفیف‌های بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه دهد. علاوه بر این با حضور در باشگاه مشتریان تورقشم در تمام ایام سال می‌توانید از تخفیف‌های ویژه مشتریان بهره‌مند شوید.

قشم، بزرگ ترین جزیره ایران؛ در استان هرمزگان قرار گرفته و یک مقصد گردشگری محبوب است. جاهای دیدنی قشم آنقدر زیاد هستند که آن را به سرزمین عجایب هفتگانه شهره کرده اند. دره ستارگان، قلعه پرتغالی ها، غار خربس، جنگل های حرا و تنگه چاهکوه تنها بخشی از این عجایب هستند. در کنار این جاذبه های طبیعی و تاریخی، مراکز خرید قشم هم طرفداران خود را دارند؛ چه مراکز خرید مدرن و چه بازارهای سنتی قشم و البته درگهان. به هر روی بهانه های سفر به قشم بسیارند. سوغات قشم هم آنقدر متنوع است که نمی توان بدون آنها جزیره را ترک کرد؛ از گلیم و حصیربافی گرفته تا لباس های محلی و رنگارنگ آن. البته ادویه های جنوب، ماهی و خرما هم در لیست این سوغاتی ها هستند.

چگونه هتل های قشم را رزرو کنیم؟

قشم یک مقصد جذاب اما کوچک است. بنابراین نیازی نیست بابت رزرو هتل در آن دغدغه ای داشته باشید. البته این کوچک بودن از تعدد و تنوع هتل ها کم نکرده است. به طوری که بیش از ۴۰ اقامتگاه اعم از هتل، هتل آپارتمان و اقامتگاه سنتی در آن وجود دارد. گام نخست شما برای رزرو هتل قشم، انتخاب نوع اقامتگاه است. اینکه قصد اقامت در یکی از هتل های ساحلی قشم را دارید یا هتل آپارتمان را ترجیح می دهید. حتی ممکن است بخواهید هتل های نزدیک بازار را انتخاب کنید. هدف شما هر چه باشد، صفحه هتل های قشم برای آن راهکارهایی اندیشیده است.

شما می توانید از فیلترهای سمت راست صفحه جستجوی خود را محدود کنید. برای مثال بر اساس آدرس اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کنید. یا اینکه به انتهای صفحه بروید و در میان دسته بندی های موجود(مانند هتل های نزدیک مراکز خرید) بگردید. بازه قیمت، نوع اقامتگاه و تعداد ستاره هم می توانند شما در یک مسیر سریع و آسان قرار دهند. فراموش نکنید پس از طی این مراحل؛ معرفی دقیق هتل گام مهمی است. اینکه کدام هتل قشم در نهایت انتخاب شما خواهد بود؛ حاصل بررسی امکانات، قوانین و حتی نظرات کاربران است.

 

راه های پیدا کردن هتل ارزان قشم چیست؟

یک راه پاسخ به این سئوال تعیین بهترین زمان سفر به قشم است. همانطور که می دانید این جزیره در تعطیلات نوروز شلوغ است. پس پیدا کردن هتل ارزان در قشم آن هم در این روزها چندان ممکن نیست. اما اگر در سه ماه تابستان راهی این جزیره شوید، هتل ها خلوت تر و ارزان تر خواهند بود. علاوه بر زمان، نوع هتل هم نقش مهمی در این میان بازی می کند. اگر در جستجوی هتل های ۵ ستاره قشم هستید، باید بگوییم قشم هتل پنج ستاره ندارد. ضمن اینکه از گرانی هتل های جزیره دیگر یعنی کیش هم در آن خبری نیست.

اگر در میان هتل های سه ستاره و حتی چهارستاره گشتی بزنید، حتما هتل با قیمت مناسب پیدا می کنید. از قضا تعداد این نوع اقامتگاه ها هم کم نیست. ضمن اینکه برخی از آنها رو به دریا هم هستند. شما حتی می توانید بازه قیمت مورد نظر خود را مشخص کرده و بر این اساس هتل ها را بررسی کنید. فراموش نکنید هر هتل ارزانی را که دیدید، بدون مطالعه دقیق امکانات آن را رزرو نکنید. حتما موقعیت مکانی هتل را خوب بسنجید تا از جاذبه های جزیره یا مراکز خرید آن دور نباشد. چرا که در این صورت برای حمل و نقل هم باید هزینه زیادی بپردازید. نکته پایانی اینکه رزرو آنلاین هتل از طریق  با ارائه تخفیف، هتل اقتصادی را برای شما ممکن می کند.

 

نکات مهم رزرو هتل قشم چیست؟

برای رزرو هتل در قشم هم شما باید به چند نکته مهم توجه کنید. نخست زمان سفر شما است. دوست دارید در روزهای خلوت، به دیدن قشم بروید یا روزهای شلوغ را علی‌رغم قیمت بالای هتل‌ها ترجیح می دهید؟ اگر در تابستان به قشم می روید، باید از وجود سیستم تهویه مطبوع در اقامتگاهتان مطمئن شوید. چرا که گرمای شرجی جزیره برایتان آزاردهنده خواهد بود. البته توجه به تک تک امکانات هتل اعم از ترانسفر فرودگاهی، رستوران یا حتی امکان افزودن تخت اضافه حیاتی است. حتی در مورد بهترین هتل های قشم هم شما باید امکانات و خدمات را به دقت بررسی کنید.

علاوه بر اینها، به موقعیت مکانی توجه کنید. لازم به گفتن است که برخی هتل ها در خود قشم هستند و برخی در درگهان. همانطور که می دانید فاصله درگهان تا قشم هم چیزی در حدود ۲۰ دقیقه است. به هر حال هر چه هتل به مقصدهای مورد نظر شما(جاذبه ها یا مراکز خرید) نزدیک تر باشد؛ بهتر است. خوشبختانه  به شما کمک می کند تا تمام این فاکتورها را در انتخاب خود اعمال کنید. با ارائه اطلاعات دقیق و جزئی، حالا دیگر می دانید که کدام هتل قشم برای شما مناسب است.

 

قیمت هتل قشم چقدر است؟

پیشتر گفتیم که هتل های قشم در مقایسه با دیگر مقاصد، چندان قیمت بالایی ندارند. ضمن اینکه این جزیره هتل پنج ستاره هم ندارد. البته این به معنای بد بودن دیگر هتل ها نیست. شما می توانید بهترین هتل قشم را در میان هتل های چهارستاره ببینید. برای نمونه؛ هتل آتامان، هتل آرتا یا هتل بوتیک ایرمان در زمره هتل های خوب قشم هستند. قیمت یک شب اقامت در آنها هم بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است. برخی دیگر از هتل های چهارستاره ارزان تر هستند و هتل های سه ستاره نیز قیمت های متنوعی دارند؛ از ۱۰۰ هزار تومان به ازای یک شب تا حدود ۲۰۰ هزار تومان.

رزرو هتل در قشم براساس موقعیت و امکانات

پرسش و پاسخ

0/5 (0 دیدگاه)
0/5 (0 دیدگاه)
مطالب دیگر