اجاره موتور در قشم


برقی - اجاره موتور در قشم

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - اجاره موتور در قشم

 

اجاره موتور در قشم

موتور پاکشتی در قشم

بدون شک یکی از بهترین تفریح های جذاب چه شما از این وسیله استفاده میکرده اید چه نه راندن موتور های برقی است. اجاره موتور برقی موتور برقی در قشم یکی از خدماتی است که شما میتوانید از ان استفاده کنید و لذت ببرید. اما این موتور های برقی چه ویژگی هایی دارند؟ شرایطشان چیست؟ چه مدارکی لازم است؟ و این که چطور و کجا میتوانید موتور برقی را درکیش کیش کرایه کنید؟ با ما همراه باشید

اجاره موتور برقی در قشم

موتور برقی در قشم از آن دسته مواردیست حرف های زیادی درباره آن گفته میشود. خوب یا بد. از لذت سواری و عدم ایجاد آلودگی تا بحث در باره عدم رعایت قوانین برخی گردشگران. درست است. موتور در قشم فقط برقی میباشد و من بازهم میگویم عدم رعایت قوانین توسط برخی گردشگران. وقتی برای اولین بار به کیش آمده بودم دوست داشتم تا همه چیز راجع به موتور های برقی را بدانم. از قیمت اجاره موتور برقی در کیش و شرایط آن تا مراکز معتبری که خدمات اجاره موتور برقی در قشم را انجام میدهند. در ادامه با ما همراه باشید تا جواب سوالاتتون رو دریافت کنید. همچنین میتوانید در قسمت نظرات سوالات خود را بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ داده شود.

موتور های برقی بدون آلودگی، نه دود نه صدا

موتور های برقی جزیره قشم یا هر موتور برقی در هرکجای دنیا با عدم تولید آلایندگی ها به اندازه سهم خود در رفت و آمد از آلودگی هوا جلو گیری میکنند. جدای از این که در قشم خود این موتور ها کاملا بی صدا هستند. این هم یک نکته مثبت است هم یک نکته منفی. ولی چرا؟

مزایای بی صدا بودن موتور برقی

آرامش. قطعا اولین چیزی که به ذهن من خطور میکند آرامش است. واقعا خوشآیند نیست که مثلا لب ساحل اسکله تفریحی قشم نشسته باشید و صدای گوشخراش موتور سیکلت های بنزینی شما را از لذت بردنتان دور کند. (بهترین تفریح ها در جزیره قشم) شاید تا به حال به این مورد توجه نکرده باشید اما بدون صدا بودن موتور های برقی در حین رانندگی به شما این اجازه را میدهد تا به راحتی با همراه خود صحبت کنید.

معایب بی صدا بودن موتور برقی

معایب بی صدا بودن موتور های برقی را میشود حدس زد. برای من هم سوال است با وجود ممنوع بودن بوق زدن چطور میشود در مواقع خطر هشدار دهیم؟! اگر شما ایده ای دارید میتوانید در قسمت نظرات برای ما بفرستید اگر نه فکر کنم باید کمی روی رانندگیتان بیشتر دقت کنید.

رعایت قوانین، امنیت و شادیه پایدار

اصلا نمیخواهم به چیزی جز اتفاق های خوب فکر کنید. در واقع هم میخواهم به این اشاره کنم که چه بهتر است حالا که آمده ایم تا لذت ببریم خللی در برنامه ایجاد نکنیم. اما چطور؟ خیلی راحت است. فقط کافیست چند کار غلط را انجام ندهید تا کلی کار درست کرده باشید.

این قوانین چیست؟

نمیخواهم بشینم کل قوانین راهنمایی رانندگی را برایتان باز گو کنم. اما میخواهم به نکات دیگری اشاره کنم. احترام به حریم شهروندانی که در حال پیاده روی هستند میتواند اولین کار درستی باشد که انجام میدهید. با رعایت همین نکته کلی از مسائلی که ممکن است پیش بیاید را از خود دور کرده اید. هرچیز در جای خودش. بگذارید تا پیست های موتور سواری نیاز شما در باره تند راندن و انجام حرکات نمایشی را براورده کنند. اگر میخواهید در امنیت کامل و با خیال خوش گردش کنید سعی کنید راننده ای نمونه باشد. راستی یادتان باشد از کلاه ایمنی استفاده کنید. این مورد خیلی مهم است.

قیمت اجاره موتور برقی در قشم

موتور برقی در کیش - اجاره موتور در قشمقیمت اجاره موتور برقی در قشم از ۵۰ تا ۱۰۰هزار تومان بسته به نوع موتور و شرکت ارائه دهنده میباشد. این قیمت اجاره موتور برقی ذر قشم برای هر یک ساعت است. قیمت کرایه موتور برقی درقشم ممکن است در ایام و شرایط خاص متفاوت نیز باشد.

 

مراکز اجاره موتور در قشم

این ایستگاه ها در مناطق مختلف است  که به مردم سپرده میشود . مرکز اجاره موتور برقی در قشم در حال اجرا میباشد در مرکز شهر می باشد.

رزرو موتور در قشم

شما میتوانید برای رزرو موتور در قشم از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید یا از طریق لینک به صورت آنلاین اقدام به رزرو و خرید کنید.

۰۹۹۰۰۹۹۳۵۵۴

جهت رزرو موتور در قشم از لینک زیر اقدام کنید :

 

رزرو آنلاین موتور

 

4.4/5 (53 دیدگاه ها)
4.5/5 (44 دیدگاه ها)
مطالب دیگر