تفریحات دریایی قشم | لیست کامل تفریحات قشم


qeshm entertaiment - تفریحات دریایی قشم | لیست کامل تفریحات قشم

  جهت مشاوره و رزرو گشت ها و تفریحات قشم با تخفیف ویژه با شماره(۰۹۹۰۰۹۹۳۵۵۴) در ارتباط باشید

      جهت رزرو آنلاین تفریحات قشم اینجا کلیک کنید

تفریحات قشم (لیست کامل تفریحات دریایی قشم)

شاید در ابتدا اسم از تفریحات دریایی به گوش برسد به یاد جزیره زیبای کیش بیافتید اما در این میان تفریحات آبی جزیره قشم  باعث می شود که این جزیره  در مقابل کیش اقامتگاه مهمانان بسیاری شود، یکی از دلایل آن موقعیت بسیار مناسب آن برای تفریح‌های آبی یا دریایی است. این موقعیت توانسته افراد خاص و منحصر به فردی را به سمت خود جذب کند و تفریحات منحصر به فرد را در اختیارشان قرار دهد  به عنوان مثال یکی از این تفریح‌ها که مخصوص جزیره قشم است، قایق سواری در بین جزیره‌های اطراف قشم می باشد که شما به دیدن مناطقی مانند جنگل حرا می‌روید که یکی از جاذبه های طبیعی قشم است.

جالب آن است بدانید که تفریحات مهیج و مفرح جزیره قشم به بیش از ۲۴ مورد می رسد که در تفریحات دریایی یا آبی قشم ۷ مورد رابه شما معرفی می‌کنیم و همچنین نکات و موارد مربوط به آنها را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید مسافرتی به یاد ماندنی به جزیره زیبای قشم برنامه ریزی کنید. تفریحات دریایی مانند اسکی روی آب، بنانا سواری، شاتل سواری، غواصی و تفریحات آبی دیگری که در قشم می‌تواند برای شما خاطره‌ای بسیار به یاد ماندنی و جذاب باشد

 

پارک آبی جزیره قشم

شاید این سوال برای شما بوجود آمده باشد که مسافرت به جزیره قشم می بایست فقط از دریای خلیج فارس استفاده نمود و یا اینکه  آیا قشم پارک آبی دارد؟ کیفیت پارک آبی در قشم چطور هست؟ آیا ارزش حتی یک بار امتحان کردن را دارد؟
در پاسخ باید بگوییم که اگر به دنبال شادی و هیجان بالا در کنار کیفیت خوب و آبی سالمو تمیز هستید پارک آبی قشم به صورت تخصصی و حرفه ای برای دوست داران این نوع پارک طراحی و اجرا شده است.بودجه‌ای که برای ساخت این پارک آبی صرف شده ۲۳ میلیارد ریال بوده و در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع، در کنار خلیج فارس واقع شده است. این پارک آبی دارای استخر با کیفیت به ابعاد ۱۲ در ۲۵ متر، سالن بیلیارد، چاله فضایی، شیب مستقیم، سرسره‌های منحنی، کافی شاپ، حمام سونا و جکوزی است. شما می توانید با خرید بلیط پارک آبی قشم پس از ورود به این جزیره زیبا از این تفریح مهیج استفاده کنید و با یک هیجان و آدرنالین خوبی که در خون شما ترشح می شود به یک احساس خوب دست پیدا کنید تا بتوانید تفریحات دیگر را با انرژی انجام دهید.

همین الان بلیط پارگ آبی قشم را به صورت آنلاین خرید می کنم

پاراسل در قشم

اول از همه بگذارید تا متوجه شویم که پاراسل چیست؟
پاراسل نیز یکی از تفریحات آبی بسیار مشهور و هیجان انگیز است که در آن به صورت تک نفره، دو نفره و  یا سه نفره انجام می‌شود بدین صورت که شما بر روی چتری به اسم پاراسل سوار می شوید و با بستن تجیهزات مانند جلیقه به قایق موتوری وصل می شوید و با حرکت این قایق و نیروی مخالفی باد چتر شما به پرواز در می‌آید و سپس شما را به ارتفاع بالایی از سطح دریا هدایت می کند که گاهی این ارتفاع به بیش از ۲۰۰ متر می‌رسد. همانطور که به نظر می رسد تفریح ابی منحصر به فرد و لذت بخشی برای شما خواهد بود. به خصوص اگر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس باشید و بتوانید از آن ارتفاع بالا خط افق، رنگ آبی دریا، گرد بودن زمین را ببینید و احساس کنید که آزادترین فرد جهان هستید.

پرواز در آسمان خلیج فارس با پاراسل و همچنبن ارتفاع از سطح دریا قشم یکی از تفریح‌های بسیار لذت بخش جزیره قشم می‌باشد. در قشم شما در خلیج فارس به وسیله قایق موتوری و پاراسل ممکن است شما تا ارتفاع حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ متر بالا بوید و از آن ارتفاع منظره های  بسیار جالب و هیجان انگیزی از جزیره قشم، خط افق خلیج فارس و دریا ببینید و از چنین تجربه جدیدی بدون شک لذت خواهید برد جالب است بدانید که شما می‌توانید این کار را با دوستان یا خانواده خود انجام دهید و این لذت را با آن‌ها شریک شوید. در ضمن این تفریح با شرایط خاصی برای کودکان ۵ تا ۱۰ سال شما هم امکان پذیر است و می‌توانید یک خاطره خوش و هیجان انگیز در ذهن فرزند خود ثبت کنید؛ البته این کار شرایط خاصی هم دارد که عبارتند از:

  • مدت زمان پرواز با پاراسل برای کودکان ۶ دقیقه است.
  • حداکثر ارتفاع مجاز در نظر گرفته برای کودکان بین ۷۰ تا ۹۰ متر می باشد.
  • جلیقه نجات رکن اصلی برای پرواز می باشد.
  • در شرایط اظطراری مثلا موقعی که آب و هوا مناسب نیست، نوبت پاراسل سواری به زمانی دیگری موکول می شود یا این که هزینه‌ای که پرداخت کرده اید به شما بازگردانده می‌شود.

همین الان بلیط پاراسل  قشم را به صورت آنلاین خرید می کنم

 

شاتل سواری در قشم

shuttle 300x200 - تفریحات دریایی قشم | لیست کامل تفریحات قشم

شاتل در قشم

ممکن است برای شما سوال شود که شاتل سواری چیست؟

برای شاتل سواری شما بر روی تیوپ بزرگی می نشینید و به وسیله کابلی که قایق وصل شده با سرعت بالا روی آب کشیده می شود.
شاتل سواری در قشم علاوه بر هیجان انگیز بودن و داشتن جذابیت بالا، قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر نقاط ایران دارد.

  • قوانین شاتل سواری قشم:
  • مدت استفاده از شاتل ۱۵ دقیقه می باشد
  • به صورت ۴ نفره انجام می‌شود.
  • برای رعایت نکات ایمنی باید از کلاه ایمنی ضربه گیر و جلیقه نجات استفاده کنید
  • در شرایط اظطراری مثلا موقعی که آب و هوا مناسب نیست، نوبت پاراسل سواری به زمانی دیگری موکول می شود یا این که هزینه‌ای که پرداخت کرده اید به شما بازگردانده می‌شود.

همین الان بلیط شاتل سواری  قشم را به صورت آنلاین خرید می کنم

 

بناناسواری

 

بنانا قشم  یکی از بهترین و هیجان انگیزترین و پر طرفدارترین تفریحات قشم در تور قشم می باشد که به صورت گروهی و حتی بر خلاف شاتل به صورت انفرادی هم امکان پذیر است،

÷به این صورت که  شما سوار بر این تیوب ها شده و توسط قایقهای تندرو ی جت بوت با سرعت بسیار بالایی بر پهنه دریای نیلگون خلیج فارس کشیده می شوید و هیجان وصف ناپذیری را تجربه می کنید. افرادی که قصد دارند این تفریح را تجربه کنند بهتر است از آمادگی بدنی کافی برخوردار باشند و دارای ماهیچه هایی کاملا قوی باشند، چرا که هنگام دور زدن قایق نیروی گریز از مرکز آنها را به داخل دریا پرتاب می کند و سوار کاران بنانا باید مقاومت کنند که در آب نیافتند! البته که هدف پرت شدن در آب شور و تجربه ی هیجانی بی نظیر است… گفتنی‌ است  بنانا دارای ایمنی بالایی بوده و افراد باید جلیقه هایی مخصوص را به تن کرده که به وسیله غریق نجات ها مرتبا کنترل می شوند.

  • قوانین بنانا سواری قشم:
  • مدت استفاده از شاتل ۱۵ دقیقه می باشد
  • به صورت ۴ الی ۷ نفره انجام می‌شود.
  • برای رعایت نکات ایمنی باید از کلاه ایمنی ضربه گیر و جلیقه نجات استفاده کنید
  • در شرایط اظطراری مثلا موقعی که آب و هوا مناسب نیست، نوبت پاراسل سواری به زمانی دیگری موکول می شود یا این که هزینه‌ای که پرداخت کرده اید به شما بازگردانده می‌شود.

همین الان بلیط بنانا سواری  قشم را به صورت آنلاین خرید می کنم

 

فلای بورد در قشم

flyboard 2 300x200 - تفریحات دریایی قشم | لیست کامل تفریحات قشم

فلای بورد قشم

فلای بورد (Flyboard) یک تفریح لوکس از دسته تفریحات دریایی قشم است که مناسب افرادی هست که مستلزم داشتن شجاعت زیاد، قوای جسمی مناسب و به دور از بیماری قلبی و ترس از ارتفاع می باشد. اما اگر بودجه کافی برای تفریحات قشم دارید و دل و جرأت کافی دارید و اهل به چالش کشیدن  خودتون و محیط اطرافتون هستید و آدرنالین خونتون پایین آمده پس حتما فلای بورد را امتحان کنید و خود را به چالش بکشید. اما ممکن است برای شما سوال شود که فلای بورد چیست؟ در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم:

درواقع فلای بورد وسیله است که با اتصال به یک جت اسکی، شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و با پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را می دهد در ابتدا حتما باید به مدت بیست دقیقه از دستگاه مبتدی فلای بورد استفاده کنید. پس از پشت سر گذاشتن این بیست دقیقه با موفقیت، به شما مجوز استفاده از دستگاه حرفه ای و پیشرفته فلای بورد داده می شود. اما فرق بین فلای بورد ساده و فلای بورد پیشرفته و حرفه ای در چیست؟

تفاوت این دو دستگاه در کیت الکترونیکی گاز آن هاست. فلای بورد سواران حرفه ای، کیت الکترونیکی را به دستگاه خود اضافه کرده اند تا نازل های تعادل دهنده دست را حذف کنند. فردی که از دستگاه فلای بورد پیشرفته استفاده می کند، احتیاجی به داشتن اپراتور ندارد و خود به تنهایی می تواند گاز، و فشار آب خروجی را کنترل کند.

  • قوانین فلای بورد قشم:
  • مدت استفاده از فلای بورد ۱۵ دقیقه می باشد
  • به صورت تک نفره انجام می‌شود.
  • سن مجاز ۱۸ سال به بالا
  • برای رعایت نکات ایمنی باید از کلاه ایمنی ضربه گیر و جلیقه نجات استفاده کنید
  • در شرایط اظطراری مثلا موقعی که آب و هوا مناسب نیست، نوبت پاراسل سواری به زمانی دیگری موکول می شود یا این که هزینه‌ای که پرداخت کرده اید به شما بازگردانده می‌شود.

همین الان بلیط فلای بورد  قشم را به صورت آنلاین خرید می کنم

 

.غواصی در قشم

Diving in Qeshm 3 - تفریحات دریایی قشم | لیست کامل تفریحات قشم

غواصی در قشم گروهی

آیا تا به حال زندگی زیر آب رو نظاره گر بوده اید؟

با غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس و شنا کردن با ماهی ها ی کوچک و بزرگ و همچنین رد شد از کنار مرجان ها در زیر آب و نظاره گر بودن  انواع شقایق‌ها، حلزون‌ها اسفنج‌ها و عروس‌های دریایی، نرم‌تنان، صدف‌ها، مرجان‌ها، ماهی‌های تزئینی و انواع اقسام آبزیانانگار به مهمانی در یک دنیای جدید رفته اید. یکی از بهترین مکان‌ها برای غواصی در این جزیره قشم است.

با دیدن این همه زیبایی و تجربه های جدید در زندگی بی روح و روزمره ما انسان‌های به اصطلاح امروزی می‌تواند تاثیرات خوبی داشته باشد.

یکی از خصوصیات جزیره قشم وجود مدرسه غواصی هست و در صورتی که تا به حال غواصی نکرده اید . بعد از آمورش توسط مربیان مجرب طوری آمورش ببنید که بعد از ۲۰ دقیقه آموزش می‌توانید در عمق ۲ تا ۵ متری غواصی کنید. و می توانید برای غواصی در قشم به مکان‌های مختلفی بروید و در این زمینه خوشبختانه دستتان باز خواهد بود

 

در ضمن مرکز غواصی و آموزش غواصی به عنوان مرکز آموزش SII آلمان انتخاب شده است و در صورتی که به غواصی علاقه دارید می‌توانید آموزش‌های لازم، از مبتدی تا حرفه ای را از مربیان با تجربه بگیرید و در پایان نیز به  مدرک غواصی خود برسید.

این مدرسه غواصی که در پارک زیتون قرار دارد به  شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر غواصی به مکان‌های تفریحی دیگری نیز نزدیک باشید و حتی بتوانید سایر اعضای خانواده را سرگرم کنید تا به غواصی خود بپردازید. زمین بازی، سینما چهار بعدی، آلاچیق‌های ساحلی و… از امکانات دیگر پارک زیتون در قشم می‌باشد.

  • قوانین غواصی در قشم:
  • مدت استفاده از غواصی ۲۰ دقیقه می باشد
  • به صورت تک نفره یا گروهی انجام می‌شود.
  • سن مجاز ۱۰ سال به بالا
  • برای رعایت نکات ایمنی باید از لباس مخصوص غواصی و اکسیژن استفاده کنید
  • در شرایط اظطراری مثلا موقعی که آب و هوا مناسب نیست، نوبت غواصی به زمانی دیگری موکول می شود یا این که هزینه‌ای که پرداخت کرده اید به شما بازگردانده می‌شود.

همین الان بلیط غواصی  قشم را به صورت آنلاین خرید می کنم

 

 

 

اسکوتر زیردریایی در قشم

این تفریح جذاب و مهیج و آسوده مخصوص کسانی هست که شنا یا غواصی بلد نیستند یا از آن ترس دارند، و یا فرصت آموزش دیدن غواصی را ندارند پیشنهاد ما استفاده از اسکوتر زیر دریایی می‌باشد، همانطور که از اسم آن پیداست شما بوسیله اسکوتر که یک وسیله شبیه به موتور است به زیر دریا می‌‌روید و ماهیان و آبزیان رنگارنگ، عروس‌های دریایی، مرجان‌ها و سایر زیبایی‌های زیر آب را می‌بینید و نظاره گر زندگی عجیب و خارق العاده موجودات زیر آب خواهید بود. اسکوتر دریایی که به یک کپسول اکسیژن متصل است به شما کمک می‌کند که به راحتی زیر آب تنفس داشته باشید و بتوانید زمان بیشتری را با طبیعت بکر و زیبای کف دریا باشید.

  • قوانین اسکوتر زیردریایی در قشم:
  • مدت استفاده از غواصی ۲۰ دقیقه می باشد
  • به صورت تک نفره یا گروهی انجام می‌شود.
  • سن مجاز ۱۲ سال به بالا
  • ممنوعیت استفاده برای برای افراد با ناراحتی قلبی، تنفسی، فشار خون بالا و خانم های باردار

 

  • برای رعایت نکات ایمنی باید از لباس مخصوص و اکسیژن استفاده کنید
  • در شرایط اظطراری مثلا موقعی که آب و هوا مناسب نیست، نوبت غواصی به زمانی دیگری موکول می شود یا این که هزینه‌ای که پرداخت کرده اید به شما بازگردانده می‌شود.

همین الان بلیط اسکوتر زیردریای قشم را به صورت آنلاین خرید می کنم

تفریحات قشم در سامانه آنلاین فروش تورقشم  با تخفیف

خرید مستقیم و بدون واسطه از مجموعه های تفریحی قشم

تفریحات قشم با تخفیف در سایت تورقشم ارائه می شود. خرید بلیط تفریحات قشم در تورقشم بسیار ساده است! روی تفریح مورد نظر کلیک کنید، تعداد افراد و تاریخ را مشخص کنید، پس از پرداخت آنلاین بلیط شما آماده است!

تور قشم سامانه آنلاین فروش تفریحات دریایی و غیر آبی ، همچنین مراکز تفریحی و جنگ های شبانه ، کشتی های تفریحی و رستوران های قشم، است.

چرا قیمتها در تخفیفان قشم ارزان تر است ؟

  • تور قشم سود خود را در تعداد فروش بیشتر می داند.
  • ما از سود خودمان کم میکنیم تا مشتری بیشتری داشته باشیم

آیا صندلی های بد به مسافران تخفیفان قشم می رسد ( به دلیل ارزانتر بودن ) ؟

  •  خیر. در کلیه تفریحات قشم مانند جنگهای شبانه و کشتیهای تفریحی ، صندلی مانند سیستم هواپیمایی در هنگام پذیرش برای مهمان مشخص می شود.

آیا در صورت کنسلی پولی مسترد می گردد؟

  • درصورتی که کنسلی به دلایلی همچون شرایط ید جوی و یا از طرف شرکت ارائه دهنده تفریح باشد در کمتر از ۱۰ دقیقه پول به کارت شما مسترد می گردد.
  • در صورت نارضایتی مسافر نیز مبلغ برگشت داده میشود

آیا با خرید از تور قشم بیمه هم شامل مسافران می شود ؟

  • بله. تمام کلوپ های تفریحی ملزم به بیمه گردشگران در هنگام ارائه تفریح می باشند.

آیا کیفیت خدمات ارائه شده توسط تور قشم به دلیل ارزانتر بودن پایین تر است ؟

  • خیر. تفریحات دریایی در بهترین کلوپ های قشم انجام می شود.

جهت خرید آنلاین تفریحات اینجا کلیک کنید 

جهت رزرو و مشاوره خرید تفریحات قشم با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۹۰۰۹۹۳۵۵۴

۰۲۱۲۸۴۲۸۴۴۰

 

5/5 (3 دیدگاه ها)
5/5 (3 دیدگاه ها)
مطالب دیگر