تور یک روزه قشم گردی

قیمت برای هر نفر

625,000

600,000

تومان
%4 تخفیف
تور یک روزه قشم گردی

تور یک روزه قشم گردی

زمان برگزاری تور یک روزه قشم گردی هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر. تمام هزینه‌ها بر عهده ما به جز ناهار و هزینه قایق جنگل حرا.

  • دره ستاره ها
  • جزایر ناز
  • جزیره هنگام (همراه با قایق سواری)
  • تنگه چاهکوه
  • رستوران سنتی (هزینه نهار با مهمان)
  • جنگل حرا (هزینه قایق با خود مهمان)

قشم، جواهری در اعماق خلیج فارس، با زیبایی‌های منحصر به فرد خود گردشگران را جذب می‌کند. این جزیره به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری برتر ایران، دارای مناظر طبیعی فراوان و ویژگی‌های فرهنگی جالبی است.

اماکن دیدنی تور یک روزه قشم

جزایر ناز

جزایر ناز همچون جنگل حرا ، جزیره هنگام و دره ستارگان قشم یکی دیگر از عجایب هفتگانه قشم می باشد.

تماشای صخره های بلندقامت و زیبای این منطقه، صدف ها و مرجان های متنوع که میزبان شما هستند، آرامش و سکوت کم نظیر جزایر ناز و … جاذبه های دیگر جزایر ناز هستند.

دره ستاره ها

این پدیده زیبا یکی از جاهای دیدنی قشم است که می توانید در تور داخلی یک روزه قشم از آن دیدن کنید. دره ستاره ها که به عنوان یکی از دیدنی های فوق العاده جزیره قشم شناخته می شود، یک عارضه زمین شناسی می باشد. که بر اثر فرسایش، تندیس های بلند قامت و بریدگی های عجیبی به شکل مجسمه هایی از جنس شن و ماسه و خاک را پدید آورده است.

دره ستاره ها در واقع یک دره طبیعی است که در نتیجه فرسایش سنگ های رسوبی شکل گرفته است.

این دره به دلیل زیبایی و شگفتی های طبیعی خود، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران است. بومی های منطقه نیز به این دره “استاله کفته” یا “استار افتاده” می گویند و باور دارند که در گذشته، برخورد یک شهاب سنگ با زمین، باعث پرتاب سنگ و خاک به هوا شده و در نتیجه این دره شکل گرفته است.

جنگل حرا

وقتی با تور قشم به جزیره زیبای قشم سفر می کنی یکی از جاهایی که پیشنهاد می کنیم حتما ببینید، جنگل حرا است. زیبایی و جذابیت های آن چشمان شما را خیره می کند و لذتی فوق العاده می بری از این اثر که یکی از قدرت ها و هنر نمایی های خداوند بی نهایت مهربان است.

جنگل حرا یکی از جاذبه های گردشگری مهم در قشم است که به دلیل زیبایی و مناظر خیره کننده اش، هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. این جنگل، یکی از کمترین جنگل های منطقه خاورمیانه است که در آن درختانی با قد بلند و برگ های سبز تاریخی وجود دارند. همچنین، جنگل حرا به عنوان یکی از مهمترین مناطق پرورش میگو در ایران شناخته می شود.

قایق سواری دیدن دلفین ها و جزیره هنگام

دریای جزیره هنگام با داشتن آکواریوم طبیعی خود، جذابیت بیشتری برای گردشگران به خود اختصاص داده است.

در آکواریوم طبیعی هنگام، می‌توانید به راحتی ماهی‌ها و آبزیان دریایی را در محیط طبیعی خودشان مشاهده کنید و این تجربه بسیار جذاب و دیدنی است. همچنین، شب های جزیره هنگام با چهره جادویی «ساحل درخشان هنگام» بسیار زیبا و شگفت‌انگیز هستند که توصیه می‌شود در این شب‌ها حتماً این چشم انداز زیبا را از دست ندهید.

در دو کیلومتری خط ساحلی جنوبی جزیره قشم قرار دارد. محبوبیت این جزیره به خاطر دلفین های باهوشی است که گردشگران و مسافران به خاطر وجود دلفین های بازیگوش این جزیره، جذب آن می شوند. تنها مزرعه تمساح کشور در این جزیره قرار دارد. طبیعت رویایی داخل جزیره و سواحل آن بسیار شگفت انگیز است. رفت و آمد به این جزیره برای عموم تنها به وسیله ی قایق امکان پذیراست. پس، یک تجربه هیجان انگیز برای سفر با قایق در آب های آبی خلیج فارس خواهی داشت.

تنگه چاهکوه:

یکی دیگر از عجایب جزیره قشم بوده که در طول سال عکاسان و بیننده های زیادی را از جای جای ایران و جهان به خود جذب می کند، بنا بر گزارش های زمین شناسان و باستان شناسان این تنگه بر اثر شکاف زمین در طول سالیان دراز تشکیل شده و بعد ها بوسیله باد ها و فرسایش خاک و بارندگی در این منطقه به شکل امروزی در آمده است.

این پدیده متشکل از عجیب ترین شکل سنگ ها به صورت موج دریا تراشیده شده که حتی با نگاه کردن به عکس های این منطقه در شگفتی آن خیره خواهید شد. همچنین این تنگه دارای چاه های فراوانی بوده که برای جمع آوری آب باران در زمان های گذشته مورد استفاده قرار میگرفته و آب آشامیدنی در طول یک سال را برای اهالی بومی ساکن این نواحی تامین می کرده است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تور یک روزه قشم با پشتیبانی تماس بگیرید.

۳۵۵۲ ۰۹۹ ۰۹۹۰

__________________________________________________________________________

امیدواریم با تور یک روزه قشم حسابی بهتون خوش بگذره

برای رزرو تور یک روزه قشم با بهترین قیمت و تخفیفات ویژه میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اگر سوالی داشتید با ما در واتساپ در تماس باشید

تمام دغدغه تیم ما این است که هزینه های شما را کاهش و لحظاتی شاد و لذت بخش را برای شما فراهم آورد.

برای دیدن و رزرو هتل و اقامتگاه های جزیره قشم با تخفیف ویژه اینجا  ←  هتل‌‌‌ها و اقامتگاه کلیک کنید

5/5 (2 دیدگاه ها)
5/5 (2 دیدگاه ها)
موارد دیگر