اجاره اجاره روزانه سوئیت و ویلا در قشم

قیمت هر شب

450,000

350,000

تومان
%22 تخفیف
Kish Abadgaran 10 - اجاره روزانه سوئیت و ویلا در قشم

 

اجاره روزانه سوئیت و ویلا در قشم

سفر به قشم به دو صورت زمینی و هوایی امکان‌پذدیر است. در حال حاضر دراین جزیره هتل ۵ ستاره وجود ندارد و می‌توان با اجاره ویلا در قشم که در برخی موارد برابر با امکانات یک هتل ۴ یا ۵ ستاره هستند، این نیاز را برای سفر و اقامت برطرف نمود. برخی از گردشگران نیز به منظور کاهش هزینه سفر و اقامت به تعداد روزهای بیشتر از سوئیت قشم استفاده و سفری دلچسب را به همراه خانواده و دوستان به ثبت می‌رسانند.

اجاره روزانه خانه، سوئیت، کلبه، اقامتگاه بوم گردی و ویلا در قشم

برای اجاره ویلا در قشم یا اجاره روزانه و ماهانه خانه، سوئیت، اتاق و منزل مبله می توانید از طریق فیلترها و جستجوی بالای سایت نتایج دقیق تری را بدست آورید، هم اکنون بیش از ۱۲۰ مورد برای اجاره سوئیت و ویلا ساحلی و اجاره ویلا استخردار یا خانه روستایی و اقامتگاه بوم گردی یک روزه، یک ماهه و بلند مدت  ارزان یا لوکس در قشم یا برای اجاره روزانه یا شبانه خانه و آپارتمان مبله با امکانات استخر، بیلیارد، جکوزی، ساحلی و سایر امکانات وجود  دارد. تمامی مراحل رزرو و اجاره ویلا در قشم و اجاره ماهانه و اجاره بلند مدت بصورت آنلاین انجام می گردد.

چرا به سایت تورقشم برای اجاره روزانه سوئیت در قشم اعتماد کنم ؟

سایت ما دارای مجوز رسمی از اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت معدن تجارت است و مرکز تماس این سایت همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت ۹ الی ۲۴ باشماره ۰۹۹۰۰۹۹۳۵۵۴  آماده پاسخگویی به شماست.

رنج قیمتی اجاره روزانه سوئیت و آپارتمان مبله در قشم چقدر است؟

اجاره روزانه سوئیت، آپارتمان مبله و ویلا در قشم با توجه به زمان رزرو، موقعیت، متراژ و امکانات از شبی حداقل ۳۵ هزار تومان تا شبی سه میلیون تومان متغییر است.

در کدام مناطق جزیره قشم میتوانم بصورت روزانه ویلا و سوئیت مبله کرایه کنم ؟

در تمامی مناطق جزیره قشم بیش از ۱۵۰ ویلا، سوئیت مبله، اپارتمان مبله و خانه وجود دارد، مناطقی همچون شهرک سام و زال، مرکز شهر، سوزا، شهرک الهیه، شهرک نریمان،سیتی سنتر، نخل زرین، روستای شیب دراز و سایر نقاط جزیره.

برای اجاره روزانه سوئیت در قشم چه مدارکی لازم است ؟

از آنجا که اپارتمان ها و سوئیت های قشم بصورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار میگیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسنایی معتبر همانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام دریافت کلید الزامی است. با این حال میتوانید با میزبان توافق جداگانه ای داشته باشید.

چگونه آنلاین یک سوئیت یا آپارتمان مبله با قیمت مناسب در جزیره قشم رزرو کنم ؟

وارد سایت تورقشم شوید، اجاره سوییت در شهر قشم را انتخاب کنید، کلیه اپارتمان های مبله و سوئیت های قشم (بیش از ۱۵۰ مورد) به همراه قیمت و تصاویر با امکان فیلتر کردن برای شما نمایش داده میشود، سوئیت مورد نظر را انتخاب و پس از مشاهده جزئیات و اطمینان از شرایط سوئیت بر روی دکمه “درخواست رزرو” کلیک کنید.

درباره اجاره ویلا و سوئیت در قشم

جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران است که در تنگه هرمز قرار دارد و از پرجمعیت ترین جزایر ایران محسوب می شود .این جزیره از شمال به بندرعباس و از جنوب به جزیره هنگام می رسد و از سمت شرق به جزیره خارک و از غرب به جزایر تنب بزرگ ،تنب کوچک و ابوموسی منتهی می شود.

جزیره قشم به دلیل وجود انواع امکانات تفریحی آبی و جاذبه های طبیعی تماشایی و شگفت انگیزی که در دل خود جای داده بهشتی است که از سفر به آن نباید غافل شد و به عنوان جزیره توسعه یافته در مدت زمان کوتاه، به یکی از جزایر توریستی و گردشگری پرطرفدار تبدیل شده است و به همین دلیل همیشه پذیرای شما بوده و یکی از بهترین گزینه های انتخابیتان برای سفرهای خانوادگی و دوستانه می تواند باشد.

این جزیره توریستی به دلیل سکوت و آرامشی که دارد برای افرادی که به دنبال جایی برای تجربه یک مسافرت آرام و به دور از شلوغی می گردند بهترین گزینه است و از این نظر نیز مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته و البته آب وهوای گرم و مرطوب آن در فصول سرد سال نیز از دیگر عواملی است که باعث محبوب شدن این جزیره شده است.

این جزیره جایی است که صدف‌های رنگارنگ و عروس‌ های دریایی‌ در ساحلش انتظارتان را می‌کشند و شما در این جزیره با شگفتی های عمق دریا از نزدیک آشنا می شوید.زبان مردم جزیره قشم فارسی است ولی هنگام صحبت لهجه عربی ، هندی، انگلیسی دارند.

اگر به قصد سفر قشم کوله بار سفرتان را بسته اید ، برای اقامت در این جزیره به دنبال اجاره ویلا در قشم ، اجاره روزانه ویلا در قشم ، رزرو سوئیت دربستی در قشم خواهید بود چرا که مطمئنا قیمت های نجومی هتل های لوکس جزیره شما را از رزرو اتاق در هتل منصرف کرده اند، مجموعه لیدوماتریپ در زمینه اجاره آنلاین اقامتگاه ها فعالیت می کند و با ارائه خدمات رزرو آنلاین شما را در این مسیر همراهی می کند،همچنین مشاوران مجرب لیدوماتریپ شبانه روز پاسخگوی شما هستند.
همچنین شما می توانید برای  سری به لیست جامع اقامتگاه های اجاره ای قشم در سایت ما بزنید و با قشم مقایسه کنید و به این ترتیب بهترین اتخاب را برای اقامتگاه خود و مقصد سفرتان در سفر به جزایر زیبای جنوب کشورمان داشته باشید.

جهت اجاره خودرو بدون راننده در قشم اینجا کلیک کنید

 

جهت رزرو خانه و سوئیت و ویلا در قشم با ما درارتباط باشید :

۰۹۹۰۰۹۹۳۵۵۴

۰۲۱۲۸۴۲۸۴۴۰

4.3/5 (4 دیدگاه ها)
3.8/5 (5 دیدگاه ها)
اجاره روزانه سوئیت و ویلا در قشم
اجاره روزانه سوئیت و ویلا در قشم
موارد دیگر