برای شنا بهترین ساحل در قشم کجاست؟


Khezr Beach compressor - برای شنا بهترین ساحل در قشم کجاست؟

برای شنا بهترین ساحل در قشم کجاست؟

برای شنا بهترین زمان اواخر بهار تا اوایل پاییز است. پارک زیتون ساحل مناسبی برای شنا دارد و مجموعه تفریحی ساحل طلایی که به نام هتل ساحل طلایی هم شناخته می‌شود یکی از بهترین مراکز غواصی و ورزش‌های آبی است.

این جزیره زیبا و مهم مملو از جاذبه های تاریخی، تفریحی و طبیعی است. شما می توانید با سفر به جزیره قشم به سراغ هر یک از این جاذبه ها رفته و از آن ها بازدید داشته باشید تا بیش از قبل با زیبایی های این جزیره خاص آشنا شوید.

ساحل زیتون

یکی از سواحل زیبا و کلاسیک جزیره قشم، ساحل زیتون است. عمده شهرت این ساحل به دلیل داشتن پارک ساحلی در ساحل زیتون است که با تجهیزات مختلف خود هر ساله گردشگران بسیار زیادی را جذب می کند و افرادی که قصد دارند تا در جزیره زیبای قشم به تفریحات آبی مشغول شوند، عموماً به سراغ ساحل زیتون می روند.

در اطراف این ساحل بازارها و مراکز خرید مختلفی نیز وجود دارد که می توانید از آن ها نیز بازدید کنید. هر زمان هم که علاقه مند بودید نیز می توانید به سراغ رستوران های اطراف این ساحل زده و از آن ها بازدید کنید و خوشمزه ترین غذاها را در جزیره قشم میل کنید.

ساحل روستای شیب دراز

در نزدیکی روستای شیب دراز ساحل بزرگ قرار گرفته است که می توانید در سفر به جزیره زیبای قشم به سراغ این ساحل نیز بروید و از آن دیدن کنید.

منظره فوق العاده خاص این ساحل می تواند شما را ساعت ها درگیر خود کند. یکی از نکات جالب که باید بدانید این است که این ساحل محل تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی نیز محسوب می شود و اگر در تاریخ ۱۰ الی ۲۰ اردیبهشت به جزیره زیبای قشم سر زدید، می توانید از این ساحل و تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی دیدن کنید. محیط زیست جزیره قشم در این تاریخ تلاش می کند تا در ساحل روستای شیب دراز محیطی کاملا محافظت شده برای تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی را به وجود بیاورد.

ساحل روستای سلخ

ساحل روستای سلخ نیز در سال های اخیر کم کم تبدیل بین مکانی محبوب بین گردشگران و توریست ها شده است. چرا که در این ساحل می توان اقدام به ماهیگیری کرد. علاوه بر این، ساحل روستای سلخ از نوع سواحل ماسه ای بوده و در هنگام طلوع و غروب خورشید زیبایی چشم نوازی دارد. افراد علاقه مند به حرفه عکاسی می توانند عکس های شگفت انگیزی را در این ساحل بگیرند.

ساحل سوزا

یکی از سواحل زیبا و خاص جزیره قشم ساحل سوزا است. در این ساحل زیبا امکانات مختلفی برای دوچرخه سواری و پیاده روی نیز فراهم شده است. اگر علاقه مند هستید تا شب را در ساحل بمانید، به شما پیشنهاد می دهیم تا ساحل سوزا را برای برپایی کمپ شبانه انتخاب کنید و در این ساحل مستقر شوید.

ساحل روستای مسن

به نسبت سایر سواحل جزیره زیبای قشم، ساحل مسن کمتر در بین گردشگران شهرت دارد و همین مسئله باعث شده تا این منطقه تبدیل به یک ساحل فوق العاده برای افرادی شود که قصد دارند تا لحظات آرامش بخشی را در جزیره زیبای قشم تجربه کنند. اگر دوست دارید تا از هیاهوی قشم فاصله گرفته و به دنبال یک ساحل آرام هستید، پیشنهاد ما این است که به سراغ ساحل روستای مسن رفته و از آن بازدید کنید.

قشم سواحل زیادی دارد برای شنا ولی باید از جاهای امن و سواحل مورد تایید سازمان باید استفاده کنید

سواحل ناز هم برای شنا مناسب است

جهت راهنمایی و رزرو تور قشم با کارشناسان ما در ارتباط باشید

۰۹۹۰۰۹۹۳۵۵۴

۰۲۱۲۸۴۲۸۴۴۰

3/5 (2 دیدگاه ها)
3.3/5 (3 دیدگاه ها)
مطالب دیگر