تور جزیره هرمز


تور جزیره هرمز

تور جزیره هرمز

جزیره رنگین کمان هرمز رو به عنوان نگین خلیج فارس می شناسن. جزیره ای که هر کس یه بار به هرمز سفر کنه عاشقش می شه. از ساحل سرخش گرفته تا شن های نقره ای، جنگل حرا، آثار باستانی و قلعه پرتقالی ها، دره مجسمه ها، دره رنگین کمان و …

 سفر به هرمز آدم رو شگفت زده می کنه و احساس می کنه که انگار به سیاره دیگه ای اومده. الهه نمک کوه یخی غول پیکریه که یخ آن همون سنگ نمکه. اگر روز بارونی به هرمز سفر کنی که از همه بهتر. جوی زعفرونی رو می بینی که خاک های زرد رو از روی کوه ها می شوره و با خودش روی زمین میاره. هر سال یه بار یا بیشتر از ۷۰ رنگ مختلف جزیره در ساحل فرش خاکی درست می کنن و توریست های زیادی میان هرمز.

تور  جزیره هرمز چه مزایایی دارد؟

۱- اقامت در هتل و خانه های بومی جزیره هرمز یکی از مهمترین مزایای تور  بشمار میاد. تخت خواب های راحت ، حوله های تمیز، حیاط دلباز برای شب نشینی از مهمترین مزایای تور هست

۲- صرف غذاهای محلی با بهترین قیمت و کیفیت در محیط شیک، و تمیز رستوران هتل از دیگر مزایای تورجزیره هرمز هست. محیط دلباز  خنک برای شب نشینی و صرف چایی یا شام دلخواه با قیمت مناسب از دلایل محبوب شدن تورهای  بشمار میاد.

۳- خدمات گشت دور جزیره با تور لیدر محلی و همچنین بازدید از مناطق بکر و کمتر شناخته شده جزیره هرمز مانند ماهیگیری در ساحل و ساحل شقایق های دریایی از مزایای مهم تور بشمار میاد.

۴- هزینه کمتر . پیوستن به تور  هزینه ها را تا حد زیادی کاهش میدهد. هزینه اقامت، غذا و گشت دور جزیره کمتر می شود . در عین حال کسانی که پکیج کامل تور را از ما دریافت می کنند شامل ۲۰% تخفیف می شوند.

 

تور هوایی جزیره هرمز   

کافیه خودت رو با هواپیما به بندر عباس برسونی و بعد در بندر شهید حقانی سوار شناور بشی و بیای هرمز. بقیه ش دیگه با ما. از طرف مجموعه  دنبالتون میایم. پکیج عالی تخفیفی برای مشتری هامون داریم. شامل سوییت های نو ساز و لوکس، غذاهای دریایی خیلی خوشمزه، گشت دور جزیره، شب نشینی در حیاط مجموعه و…. تازه برای کسایی که بار چندم هست به ما میان تخفیف بیشتر داریم.

مجموعه ما بیش از ۶ سال هست که در حال فعالیت در جزیره هرمز هست و با اضافه کردن رستوران و کرایه اتومبیل مجموعه گسترش پیدا کرده و حالا تور هرمز گردی رو برگزار میکنه.

تور جزیره هرمز از تهران

از تهران روزانه چند هواپیما و قطار برای بندر عباس هست. تازه با ماشین شخصی هم می تونین بیاین و بعد از اینکه خودتون رو به به بندر عباس رسوندین با شناور میاین هرمز. . با بهترین امکانات، اتاق های تمیز، سوییت های شیک، غذاهای دریایی عالی، شب نشینی تفریحی در حیاط مجموعه و … از شما پذیرایی می کنیم. برای تور هرمز از تهران اگر کل پکیج رو از ما بگیرین تخفیف هم داریم. شب ها گشت در ساحل لاکپشت ها رو داریم که از اونجا بتونین درخشش فیتوپلانکتون های آبی رو ببینین.

تور لیدر محلی شما رو راهنمایی میکنه برای بازدید از کل جزیره، قلعه پرتغالی ها، الهه نمک، دره سکوت، دره مجسمه ها، ساحل شن های نقره ای، ساحل سرخ، غار فیروزه ای و ….

با سرویس صبحانه و غذاهای دریایی عالی برای نهار و شام در خدمت شما هستیم. مناسب ترین قیمت های گشت جزیره هرمز رو در تور و هتل ما پیدا خواهید کرد.

 

از تهران به جزیره هرمز با ماشین شخصی

برای سفر به جزیره هرمز از تهران ابتدا باید به بندرعباس بیاین. از تهران به بندر عباس دو مسیر هست یکی از طریق یزد هست و یکی دیگه از طریق شیراز. همینطور که در نقشه زیر میبینین مسیر تهران به بندر عباس از طریق یزد ۱۲۷۶ کیلومتر هست و اگر بدون وقفه بیاین ۱۴ ساعت طول میکشه. و راهی که از طریق شیراز هست ۱۳۸۲ کیلومتره و ۱۵ ساعت طول میکشه.

اکثر افراد با توجه به کوتاه بودن مسیر و بزرگراه های راحت و خوش آسفالت مسیر یزد رو انتخاب می کنن. به جزیره هرمز نمیشه ماشین شخصی برد. خودرو شخصی تون رو در پارکینگ اسکله شهید حقانی بندرعباس پارک کنین و با شناور به هرمز بیاین و به تور جزیره هرمز بپیوندین.

سفر به هرمز با ماشین شخصی از شهرهای مختلف 

گشت جزیره هرمز

گشت یک روزه هرمز که از قشم و بندرعباس برگزار میشود

سفر به جزیره هرمز با قطار و  یا هواپیما

فاصله زمانی مسافرت با قطار از تهران به سمت بندرعباس چیزی حدود ۱۵ ساعت و ۲۰ دقیقه است و ایستگاه راه آهن بندرعباس تا مرکز شهر حدود ۲۰ دقیقه فاصله داره. اگر بخواین با هواپیما بیاین فاصله هوایی تهران تا بندرعباس ۱۰۵۰ کیلومتر و به مدت یک ساعت و ۴۸ دقیقه طول میکشه و بعد از آن هم حدود ۲۰ دقیقه از فرودگاه تا مرکز شهر فاصله داره.

تور جزیره هرمز از اصفهان

تور جزیره هرمز یکه به نگین خلیج فارس معروف است یک سفر دلچسب به جنوب ایران بشمار می آید. در تور جزیره هرمز از اصفهان شما قادر خواهید بود هفتاد رنگ خاک را یک‌جا و در یک سفر سه روزه مشاهده کنید. کافیست خود را با قطار، هواپیما، ماشین شخصی یا اتوبوس به جزیره هرمز برسانید و از آنجا به بعد خود را به ما بسپارید تا بهترین ها را تجربه کنید

اگر تا به حال به جزیره هرمز سفر نکرده‌اید با ورود به این جزیره‌ی شگفت‌انگیز از این همه زیبایی همچون خاک‌های رنگی، ساحل سرخ، تلفیق آب‌های نیلگون خلیج فارس، دره مجسمه ها، دره سکوت و مراقبه و قلعه پرتغالی ها، حیرت‌زده خواهید شد.

با بهترین امکانات، اتاق های تمیز، سوییت های شیک، غذاهای دریایی عالی، شب نشینی تفریحی در حیاط مجموعه ما و … از شما پذیرایی می کنیم. اگر کل پکیج هرمز گردی رو از ما بگیرین تخفیف  هم داریم. در ضمن برای تور هرمز از اصفهان برای مهمون های خاصمون تور قایق سواری دور جزیره و ماهی گیری هم فراهم می کنیم.

تور جزیره هرمز از کرمان

هرمز، جزیره‌ای کوچک اما شگفت‌انگیز در جنوب بندرعباس و در شرق جزیره قشم بوده و به نگین خلیج فارس معروف است. این جزیره با رنگ‌ها و فرهنگ خاص بومیانش دل هر بازدیدکننده‌ای را می‌برد. کوچک بودن جزیره هرمز به زیبایی و فانتزی بودن آن کمک می کند و اینکه این همه جاهای دیدنی و خاص همه در این جزیره کوچک جمع شده اند.

شهر هرمز بسیار کوچک است اما طبیعت اعجاب‌آور جزیره سالانه گردشگران زیادی به خود جذب می‌کند. این جزیره شگفتی‌های زیادی دارد که با تور هرمز از کرمان شاید وجود حدود ۱۰۰ کانی مختلف در خاک آن تنها یکی از آنهاست.

به همین دلیل است که به آن بهشت زمین شناسی نیز می‌گویند. جالب است بدانید خاک سرخ هرمز خوراکی هم هست و از آن در غذای محلی خوشمزه به نام سوراغ استفاده می شود. ساحل سرخ، تلفیق آب‌های نیلگون خلیج فارس، دره مجسمه ها، دره سکوت و قلعه پرتغالی ها درخشش پلانکتون ها در شب از مهمترین دیدنی های جزیره هرمز هستند.

برنامه تور

دور جزیره با موتور سه چرخ

در تور جزیره هرمز روز اول، بعد از خوردن صبحانه مسافران با موتور سه چرخ یا همان تک تک دور جزیره گشت می زنند و از جاهای دیدنی جزیره مانند الهه نمک و قلعه پرتغالی ها دیدن می کنند.
موسیقی زنده در ساحل
اجرای موسیقی زنده در ساحل لاک پشت ها در جزیره هرمز همراه با عصرانه و شام در کنار ساحل. شب مجددا بازگشت به هتل دور هم نشینی و چای

بازدید از دره رنگین کمان و دره مجسمه ها

با ماشین ون یا وانت توریستی تمام مسافران برای گشت دور جزیره برده می شوند. بازدید شامل دره مجسمه ها، دره رنگین کمان و رودخانه زعفران

بازدید از جنگل حرا

برنامه تفریحی روز دوم بازدید از جنگل حرا و قایق سواری است. تور لیدر با حوصله زیاد چند ساعت در قسمت های مختلف جنگل حرا دور می زند و توضیحات لازم را می دهد.برای صرف شام مجددا مسافران به هتل بازگردانده می شوند و پس از صرف شام برنامه شب نشینی وپذیرایی با چای و تنقلات داریم

تور جزیره هرمز همه روزه در  جزیره هرمز در حال برگزاری است. این تور شامل اقامت ، صبحانه، نهار و شام در رستوران ، شب نشینی با اجرای موسیقی در مجموعه روباز و گشت دور جزیره می باشد.

 با توجه به برنامه سفرتان هر روزی که خواستین می تونین به تور ملحق بشین و هر روزی از تور خارج بشین بیشتر افراد یک هفته را برای استفاده از این تور انتخاب می کنند.

هزینه تور جزیره هرمز با توجه به فصل زمان و مدت اقامت متفاوت است. ولی یک چیز مسلم است که بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت جزیره را مجموعه ما ارایه می دهد.  در صورت رزرو پکیج کامل هرمز گردی از تخفیف ۲۰ درصدی مجموع بهره مند می شوید.

برای تور جزیره هرمز  چه وسایلی به همراه داشته باشیم

۱چند دست لباس خنک و راحت و همچنین یک کت بخصوص برای کسانی که سرمایی هستن. چون شب ها کنار ساحل کمی باد میاد. 

۲کفش کتونی راحت برای قدم زدن روی صخره ها، درون غار، کنار ساحل و …

۳ دوربین عکاسی . این روزها همه با موبایل عکس میگیرن به هر حال یکی از مهمترین نکات سفر به جزیره هرمز عکس های خاص اون هست. اگر با لباس یا کفش خاصی میخواین عکس بگیرین همراه خودتون داشته باشین.

۴ شناسنامه یا کارت ملی برای تور جزیره هرمز و اقامت  لازمه و همچنین دفترچه بیمه برای احتیاط

۵ عینک آفتابی، کلاه آفتاب گیر و کرم ضد آفتاب و دیگر وسایل شخصی

 

تور هرمز چه امکاناتی دارد

۱ – اقامت در هتل  یا بومگردی  شامل تخت خواب های بزرگ و راحت، رخت خواب های تمیز و سرویس بهداشتی فوق العاده تمیز. با توجه به هزینه ای که می کنید می توانید سوییت اختصاصی بگیرید یا اتاق های هاستل.

۲- ارایه صبحانه نهار و شام در رستوران

۳- امکان شب نشینی همراه با موسیقی

۴- استفاده از گشت دور جزیره هرمزو مکانهای تفریحی جزیره بصورت روزانه. دره مجسمه ها، ساحل سرخ، عکاسی در ساحل، جنگل حرا، ماهی گیری و …

۵- بهره مندی از ۲۰% تخفیف در صورت رزرو کامل پکیج تفریحی تور

جهت رزرو و مشاوره تور جزیره هرمز  (چند روزه )و(یک روزه) با ما در ارتباط باشید:

۰۹۹۰۰۹۹۳۵۵۴

۰۲۱۲۸۴۲۸۴۴۰

تماس بگیرید

جهت رزرو آنلاین گشت جزیره هرمز اینجا کلیلک کنید 

5/5 (1 دیدگاه)
5/5 (1 دیدگاه)
مطالب دیگر